Termeni si conditii

Rezerva acum prin Call Center

Conditii generale de utilizare a site-ului

Termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.direct-aeroport.ro sunt aplicabile pentru toti utilizatorii. Utilizarea site-ului www.direct-aeroport.ro presupune acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor expuse in continuare.

Informatii privind protectia datelor personale

Continutul di design-ul www.direct-aeroport.ro, cat si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea Direct Turism si sunt protejate prin legislatia romana in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe.

Utilizatorul foloseste site-ul www.direct-aeroport.ro pe riscul propriu. Direct Turism nu este responsabil pentru daune directe sau indirecte si in special pentru prejudiciul material, pierderea de date sau de program, prejudiciul financiar, rezultate din accesul sau utilizarea acestui site sau a tuturor site-urilor care sunt legate de el. Conform cerintelor legislatiei in vigoare pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Direct Turism are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

Cookie-uri

Cookie-ul reprezinta un fisier de tip ".txt", oferite browser-ului dumneavostra de un server web, ce poate fi plasat pe hard disk-ul dumneavostra. Majoritatea browser-elor sunt setate sa accepte aceste cookie-uri. Daca nu doriti acest lucru, puteti seta browser-ul dumneavoastra, sa fiti anuntati de fiecare data cand primiti cate un cookie sau sa refuze acceptarea acestor cookie-uri. Puteti accepta ori refuza cookies modificand setarile browser-ului dumneavoastra. Totusi, este posibil sa nu puteti utiliza toate aplicatiile interactive de pe site-ul nostru daca cookies sunt dezinstalate. Cookie-urile pot fi folosite pentru a compila date referitoare la intelegerea si folosirea serviciilor furnizate, sau a tipului de browser.

Conditii generale

Rezervarile on-line trebuiesc facute cu cel putin 12 ore inaintea plecarii pentru a putea fi procesate in timp util. Dupa ce ati efectuat o rezervare on-line va rugam sa verificati daca toate datele si orele de calatorie sunt corecte. In cazul in care datele personale sau datele si orele de calatorie au fost completate gresit pasagerul risca sa isi piarda rezervarea pentru locul din autocar (microbuz, autoturism). Este suficient sa va prezentati la locul plecarii cu minim 20 minute inainte de plecare, avand in vedere ca achitarea si emiterea biletului se face direct la autocar de catre agenti sau de catre soferi.

Calatorul are obligatia sa se prezinte la locul plecarii cu cel putin 20 de minute inaintea orei prevazute in mersul orar. Plecarile catre aeroport nu pot fi intarziate din cauza intarzierii calatorilor. Pasagerii care se prezinta la microbuz cu mai putin de 10 minute inainte de ora plecarii risca sa isi piarda rezervarea pentru locul din autocar (microbuz, autoturism), fara a beneficia de returnarea integrala sau partiala a tarifului de calatorie. Orice intarziere , atrage responsabilitatea unilaterala a pasagerului intarziat.

Modalitati de plata

- Atat la agentie cat si la sofer se poate face plata in numerar.

- Online prin card bancar (Visa/Mastercard/Maestro).

Pentru efectuarea platii online veti fi redirectionat catre pagina securizata Raiffeisen Bank/EuPlatesc.

Portalul online www.direct-aeroport.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/EuPlatesc. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 

Este obligatoriu ca plata biletului sa fie facuta inainte sau in ziua transferului. Plata se poate face, cel mai tarziu, la imbarcarea in masina, la sofer.

Plata se poate face in RON, EURO, USD sau GBP. Plata in valuta se va face doar cu bancnote, nu se va incasa moneda.

Intarzieri / Anulari / Modificari

Pentru biletele efectuate online/ in agentiile Direct Aeroport sau in agentiile colaboratoare pasagerul primeste voucherul de calatorie, avand obligatia de a verifica validitatea datelor introduse. Pentru rezervarile efectuate telefonic in cadrul Call Center-ului Direct Aeroport, operatorul Direct Aeroport ofera toate informatiile rezervarii (data, ora, locul de imbarcare) - rezervarea ramane activa in sistem din momentul in care aceasta se efectueaza si se confirma, ea nu se modifica decat la cererea pasagerului.

In cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic sau prin mail, in vederea optimizarii imediate a transferului. In acest sens in functie de intarzierea comunicata, pasagerul va fi realocat transferului urmator in functie de disponibilitatea locurilor. Este valabil si pentru cursele anterioare. Pasagerul are locul asigurat la cursa la care are rezervare, la cursele anterioare sau precedente se va imbarca in functie de disponibilitatea locurilor. 

Direct Turism va depune toate eforturile pentru a transporta pasagerul si bagajele sale într-un termen rezonabil. Orele indicate pe voucher, in orare si in alte documente nu sunt garantate si nu fac parte din contractul de transport. Direct Turism isi declina orice raspundere pentru intreruperea cursei sau pentru intarzieri datorate conditiilor atmosferice sau timpilor de asteptare in situatiile in care traficul este blocat, restrictionat sau deviat, si(sau) pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri.

Direct Turism isi rezerva dreptul sa anuleze o cursa in cazul unui atac terorist, blocada, greva, conditii meteo nefavorabile, miscari sociale, probleme tehnice ale autocarului (microbuzului, autoturismului) sau alte circumstante ce ar putea constitui un impediment pentru efectuarea calatoriei.

Pasagerul poate refolosi voucherul prin informarea companiei cu un minim de 24 de ore inaintea calatoriei. Pentru recuperarea banilor este necesara informarea companiei cu un minim de 48 de ore inaintea calatoriei. Pentru refolosirea/anulare pasagerul terbuie sa mentioneze doar codul de rezervare sau datele rezervarii pentru identificarea acesteia in sistem.

Daca pasagerul a facut solicitarea de anulare in termenul precizat mai sus , acesta isi va primi contravaloarea biletului in maxim 30 zile de la data depunerii solicitarii la societatea noastra.

Bagaje

Direct Turism nu isi asuma nicio responsabilitate pentru transportul bagajelor. Aceasta revine in intregime pasagerului, in afara cazului în care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedita de pasager. Direct Turism nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri si obiecte de valoare cum ar fi (bani, bijuterii, obiecte de arta, camerele foto, video, computere etc), aflate in bagajul pasagerilor. Pasagerii au obligatia sa-si supravegheze bagajele în timpul opririlor , al debarcarii sau al imbarcarilor de pe traseu.

Pasagerii au obligatia sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea (furtul) sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire, la echipaje si sa confirme in scris in maxim 48 de ore de la sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare.

Tariful biletului include un bagaj de cala si unul de mana, pentru un bagaj suplimentar se va achita 50 lei.

Obligatiile pasagerului

Este interzis pasagerilor: deteriorarea sau murdarirea autocarului (microbuzului, autoturismului), obstructionarea in orice fel a conducatorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj in indeplinirea in bune conditii a atributiilor specifice, cauzarea de neplaceri sau disconfort calatorilor din autocar (microbuz, autoturism) sau altor participanti la trafic. Fumatul, comportamentul inadecvat si consumul bauturilor alcoolice in microbuz sunt strict interzise.

Direct Turism isi rezerva dreptul de a refuza transportul sau de a-l intrerupe fara dreptul la o despagubire sau rambursare a pretului biletului , in cazul in care pasagerul nu respecta conditiile contractului de transport, incalca legile pe teritoriul Romaniei sau al celorlalte state prin care calatoreste, in cazul in care este intr-o stare care indica o boala contagioasa, are un comportament necivilizat in autocar sau fata de ceilalti calatori si pune in pericol siguranta celorlalti calatori tulburand astfel calatoria.

Frauda

Tentativele de acces neautorizat la site incluzand dar nelimitandu-se la orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului www.direct-aeroport.ro sau de a afecta performantele serverului pe care acesta ruleaza vor fi considerate tentative de fraudare a site-ului www.direct-aeroport.ro si vor fi raportate autoritatilor competente, punand in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Comunicare

Vor fi excluse din site sau ignorate pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

ICAR Tours

Iti oferim o paleta larga de optiuni turistice: Turism individual si de grup, Bilete de odihna si tratament, Circuite externe, Sejururi in tara si strainatate, Bilete de avion, Rezervari hoteliere, Asigurari medicale de calatorie, Transferuri zilnice din Constanta si Brasov la Aeroportul Otopeni si retur

Cazare Litoral - by ICAR Tours

Cazare pe litoral in Romania - avem oferta ideala! Tot ce ai nevoie pentru un concediu reusit cu un buget rezonabil pentru un numar mare de hoteluri pe litoral. Informatii reale de cazare la mare, locuri verificate, oferte si reduceri de nerefuzat. Noi ne ocupam de cazare, tu pregateste-ti bagajele!

MASC - Mamaia Apartments Summerland Club

MASC iti ofera Garsoniere si apartamente de inchiriat in zona de Nord a statiunii Mamaia, cunoscuta la nivel international ca fiind un centru al clubbingului si a celor mai tari petreceri.

Povestile Marii Negre

Povestile Marii Negre este un proiect de promovare a turismului regional, prin povesti, povestiri, legende, oameni si locuri din jurul Marii Negre.

Doresc sa mă contactati pentru:

Am citit si sunt de acord cu Termeni si Conditii generale

0