Intrebari

FAQ

Cele mai Frecvente Intrebari

  • 01

    Ce este inclus in pretul unui voucher de calatorie?
    Pretul biletului de calatorie include transferul intre statiile mentionate in rezervare. Pe parcursul transferului pasagerii beneficiaza de internet gratuit, sistem audio-video si un confort la standarde ridicate. Tariful biletului include un bagaj de cala si unul de mana,pentru un bagaj suplimentar se va achita 50 lei.
  • 02

    Care sunt documentele necesare pentru ridicarea voucherului de calatorie?
    Fiecare pasager care doreste sa fie imbarcat trebuie sa detina biletul de imbarcare (voucherul) si actul de identitate (cartea de identitate sau pasaport). Pentru a procura voucherul de imbarcare pasagerii au urmatoarele optiuni:
    - De la agentie situata in Constanta, bd. Alexandru Lapusneanu, nr.1, Incinta Casei de Cultura Constanta.
    - Se poate face rezervare pe site-ul nostru direct-aeroport.ro, introducand toate datele solicitate, efectuand plata prin card, pasagerul isi poate lista voucherul pe care il prezinta soferului la imbarcare
  • 03

    Ce carduri sunt acceptate la plata cu cardul?'
    Se accepta orice tip de card VISA sau MASTERCARD.... si alte tipuri de card, acceptate de Raiffeisen Bank.
    * La Agentie se poate face plata atat in numerar cat si cu cardul.
    ** La sofer plata se face numai numerar.
  • 04

    Pot plati pentru rezervare cu cardul altei persoane?
    Se poate plati prin siteul w.w.w. direct-aeroport.ro cu cardul altei persoane insa datele completate pe biletul de imbarcare trebuie sa fie ale persoanei care va fi transferata.
  • 05

    Cum aflu de unde pleaca masina si cand?
    Pentru biletele rezervate online/ in agentiile Direct Aeroport sau in agentiile colaboratoare, pasagerul primeste voucherul de calatorie, avand obligatia de a verifica validitatea datelor introduse. Pentru rezervarile efectuate telefonic in cadrul Call Center-ului Direct Aeroport, operatorul Direct Aeroport ofera toate informatiile rezervarii (data, ora, locul de imbarcare) - rezervarea ramane activa in sistem din momentul in care aceasta se efectueaza si se confirma, ea nu se modifica decat la cererea pasagerului.
  • 06

    Este posibil sa urc in masina dupa ora specificata?
    In cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic sau prin mail, in vederea optimizarii imediate a transferului. In acest sens in functie de intarzierea comunicata, pasagerul va fi realocat transferului imediat urmator, in functie de disponibilitatea locurilor. Este valabil si pentru cursele anterioare. Pasagerul are locul asigurat la cursa la care are rezervare, la cursele anterioare sau precedente se va imbarca in functie de disponibilitatea locurilor.
  • 07

    Este necesar sa fie comunicat numarul de zbor?
    Da este necesar sa ne fie comunicat numarul si ruta zbor, pentru a putea oferi un serviciu de transport de calitate si pentru a fi promti fata de pasagerii nostri.
  • 08

    Pot sa platesc in momentul in care ma imbarc in masina?
    Este obligatoriu ca plata biletului sa fie facuta inainte sau in ziua transferului. Plata se poate face, cel mai tarziu, la imbarcarea in masina, la sofer.
  • 09

    Ce valuta pot sa folosesc pentru a plati?
    Plata se poate face in RON, EURO, USD sau GBP. Plata in valuta se va face doar cu bancnote, nu se va incasa moneda.
  • 10

    Se poate anula voucherul de transfer?
    Pasagerul poate refolosi voucherul prin informarea companiei cu un minim de 24 de ore inaintea calatoriei. Pentru recuperarea banilor este necesara informarea companiei cu un minim de 48 de ore inaintea calatoriei. Pentru refolosirea/anulare pasagerul terbuie sa mentioneze doar codul de rezervare sau datele rezervarii pentru identificarea acesteia in sistem.
  • 11

    Se poate recupera costul biletului in cazul anularii?
    Daca pasagerul a facut solicitarea de anulare in termenul precizat mai sus , acesta isi va primi contravaloarea biletului in maxim 30 zile de la data depunerii solicitarii la societatea noastra.

Rezerva acum un loc cu Direct Aeroport!